Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Stwierdziłem, że zbyt mało jest parametrów, które opisują postać w sposób mechaniczny. Oto prosty system cech, który pomoże ukierunkować zachowania i niektóre losowe zdarzenia.
Z czym to się je?
Gracz na początku gry wybiera dowolną ilość pozytywnych cech postaci,
Cechy pozytywne dają graczowi punkty ujemne, które musi zrównoważyć cechami negatywnymi (które dają punkty dodatnie) aby wynik był 0 lub dowolny dodatni.
Lista cech pozytywnych:
Atletyczny -6
Odważny -3
Sokole Oko -3
Lekka Stopa -4
Zaprawiony Pijus -3
Supersłuch -6
Niejadek -3
Choroboodporny -3
Silny -6
Lista cech negatywnych:
-Agorafobia +4
-Claustrofobia +4
-Niezdara +1
-Tchórzliwy +2
-Niedosłyszący +2
-Słaby +6
-Niedowidzący +2
-Głodomór +3
-Hipochondryk +4
-Słaby łeb +2
-Otyły +3
-Chorowity +4
[UWAGA]
Pamiętaj- nie możesz użyć dwóch cech o przeciwnym znaczeniu. Twoja postać nie może być jednocześnie otyła i atletyczna, nie może mieć słabej głowy do alkoholu i być zaprawionym pijusem ani mieć sokoli wzrok i niedowidzenie. Z wiadomych przyczyn.
Post został pochwalony 0 razy
|
|