Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
1. Punkty Życia
Każdy gracz zaczyna z trzema punktami życia. Jest to odpowiednik trzech strzałów z pistoletu(łuku, kuszy) lub trzech dźgnięć nożem. Utrata wszystkich=śmierć postaci. Da się je wyleczyć lub opatrzyć.
A. Rana lekka: Uniemożliwia bieganie. Otrzymanie jej nie odbiera PŻ. Dodatkowo, jeśli nie opatrzona, zabiera 1PŻ w ciągu 6 godzin.
B. Rana ciężka: Odbiera 1PŻ w chwili otrzymania i następne PŻ w ciągu 4 godzin. znacznie spowalnia chodzenie.
C. Rana krytyczna: Odbiera 2PŻ w chwili otrzymania oraz po 1PŻ w ciągu dwóch godzin. Postać traci przytomność i wymaga natychmiastowej pomocy medycznej.
2. Ugryzienie:
Każde ugryzienie nieumarłego zabiera 1PŻ w ciągu godziny. Da się je wyleczyć poprzez odrąbanie ugryzionej kończyny.
3. Poziomy:
Gracz otrzymuje 1PŻ co cztery poziomy oraz co poziom 5 pkt umiejętności do rozdysponowania.
4. Punkty Pancerza:
W "pustkowiach" można stworzyć lub znaleźć zaimprowizowany pancerz. Punkty Pancerza w wypadku otrzymywania ran są brane pod uwagę w pierwszej kolejności. Nie dotyczy to jednak ugryzienia- w razie przebicia
A. Pancerz lekki:
1-3 PP
[5% szans na uniknięcie ran]
[10% szans na uniknięcie ugryzienia]
[obrażenia od broni siecznej zmniejszone o 1]
B. Pancerz średni:
4-9 PP
[12% szans na uniknięcie ran]
[obrażenia od broni siecznej zmniejszone o 2]
[obrażenia od broni palnej zmniejszone o 1]
[13% szans na uniknięcie ugryzienia]
+ nie można się skradać
C. Pancerz ciężki:
10-20 PP
[17% szans na uniknięcie ran]
[20% szans na uniknięcie ugryzienia]
[obrażenia od broni siecznej zmniejszone o 4]
[obrażenia od broni palnej zmniejszone o 5]
+ nie można się skradać
+ nie można biec sprintem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KnightMoritz dnia Pon 17:19, 18 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|