Forum www.grapustkowia.fora.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
<    Gry Terenowe   ~   Regulamin gier terenowych "Pustkowia"
KnightMoritz
PostWysłany: Wto 14:13, 26 Mar 2013 
Administrator


Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Wstęp i regulamin porządkowy:
1. Każdy gracz ma obowiązek znać i przestrzegać niniejszych zasad.
2. Organizator może zmienić lub dodać nowe zasady na potrzeby gry
3. Organizator jest jednocześnie prowadzącym grę
4. Słowo organizatora jest ważniejsze od niniejszego regulaminu

5. Organizator zapewnia:
-Identyfikatory
-Walutę fabularną
-Koperty z zadaniami fabularnymi
-indywidualnie część graczy otrzyma przedmioty fabularne
-amunicję w postacji kart amunicyjnych- odpowiednio dla każdej frakcji.
6. Gra trwa od oficjalnego rozpoczęcia do oficjalnego zakończenia- liczy się znak od organizatora.
7. Dopuszcza się używanie pirotechniki nie mocniejszej niż KP204
8. Na grze obowiązuje limit odległościowy limit FPS zgodny z pomorskimi zasadami WMASG:
-350fps full auto na odległościach poniżej 10m
-500 fps full auto na odległościach powyżej 10m
-650 fps semi auto, każda replika powyżej 500 fps uznawana jest za snajperską.
Posiadanie mocniejszej repliki należy zgłosić organizatorowi na tydzień przed grą! Repliki otrzymają również stosowne oznaczenia.
9. W trakcie gry terenowej wolno używać bezpiecznych replik broni białej oznaczonych przez organizatorów. Oznaczenia nie wolno usuwać. Bezpieczniaki zostaną sprawdzone przed grą i w razie niebezpieczeństwa niedopuszczone do rozgrywki.
10. Zabronione jest używanie przemocy psychicznej oraz fizycznej wobec innych graczy.
11. Na potrzeby fabuły za zgodą WSZYSTKICH graczy biorących udział w ewentualnej sytuacji dopuszcza sie uchylenie punktu 11 (na potrzeby fabularne). na Hasło "Stop" należy natychmiast zaprzestać swoich działań wobec innego gracza.
12. W sytuacji zagrożenia życia i/lub zdrowia, czy wystąpienia wypadku/urazu/poważnej dolegliwości należy natychmiast przerwać grę. Gracze znajdujący się w pobliżu zobowiązani są udzielić pomocy osobom poszkodowanym, oraz zawiadomić o wypadku organizatorów. Gracze poszkodowani i udzielający pomocy powinni założyć kamizelki ostrzegawcze (wejść w stan ducha, nie obowiązują ich wtedy zasady fabularnej śmierci).

Zasady wzorowane na zasadach Old Town [link widoczny dla zalogowanych] "Mechanika- Zasady Ogólne". Wszelkie sugestie mile widziane.

Wkrótce kolejne zasady szczegółowe!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KnightMoritz dnia Sob 20:52, 13 Kwi 2013, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KnightMoritz
PostWysłany: Wto 20:18, 26 Mar 2013 
Administrator


Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Prawo Fabularne:

Szeryf Żelazowa informuje!
1. Zakazuje się w obrębie miasta atakowania gości, przyjezdnych oraz innych mieszkańców!
2. Zakazuje się używania broni w obrębie miasta.
3. Strażnicy nie są milicją obywatelską, a formacją militarną. Nie przyjmą zgłoszenia o popełnionym przestępstwie, będzie dobrze jak w mordę nie dadzą.
4. Zakazuje sie opuszczania miasta bez stosownego pozwolenia. Na każde opuszczenie i powrót wymagane jest stosowne pozwolenie.
5. Zakazuje się również kradzieży, wymuszeń oraz szeroko rozumianej przemocy wśród cywili. Strażników obowiązują odpowiednie rozkazy o stabilizacji.
6. Kary za przestępstwa:
-przestępstwa lekkie, takie jak kradzież czy pobicie- odpowiednia grzywna pieniężna + publiczna chłosta
-przestępstwa cięższe, takie jak zabójstwo czy nieautoryzowane użycie broni są karane wygnaniem z miasta
7. Na terenie Żelazowa obowiązuje również zakaz obrotu towarami nielegalnymi:
-narkotykami (w szczególności snafem i kopem- obrót tymi specyfikami jest przestępstwem ciężkim)
-nielicencjonowanym przez szeryfa alkoholem
-amunicją inną niż prywatna
-żywnością ze spichlerza

PRAWO RULETKI
1. osoba, która popełniła ciężkie przestępstwo może powołać się na prawo ruletki.
2. prawo ruletki musi być wykonane w obecności szeryfa, świadka z frakcji strażników i świadka z frakcji poszukiwaczy. Obecność mieszkańców miasta jako publiczności jest dozwolona.
3. Treść prawa:
-Skazany który powoła się na prawo ruletki staje pod murem jako cel, twarzą do owego muru.
-Oficer z odpowiednimi uprawnieniami sprawdza broń i melduje szeryfowi o wykonaniu tego punktu regulaminu.
-Szeryf ładuje broń trzema pociskami, kręci bębenkiem rewolweru, zatrzaskuje go i momentalnie składa się do celu i strzela trzykrotnie.
-Jeśli żaden pocisk nie opuści lufy, waga przestępstwa jest zmniejszana do grzywny na rzecz miasta
-Jeśli jakikolwiek pocisk lufę opuści, strzelający nie ponosi żadnych prawnych konsekwencji w związku z wykonanym wyrokiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KnightMoritz dnia Nie 2:13, 31 Mar 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum www.grapustkowia.fora.pl Strona Główna  ~  Gry Terenowe

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach